Βιογραφικό

 Κατάγομαι από το νομό Ημαθίας. Γεννήθηκα το 1968 και πέρασα τα μαθητικά μου χρόνια στη Βέροια. Από το 2000 έως το 2002 ήμουν κάτοικος Αμφιάλης και από το 2002 μέχρι και σήμερα κάτοικος Νίκαιας. Με πανελλαδικές εξετάσεις πέρασα στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης όπου και φοίτησα την περίοδο 1988 – 1991 και λίγο αργότερα, το 1994 παντρεύτηκα την τότε συμφοιτήτριά μου Βασιλική Ασλανίδου, με την οποία έκανα δύο παιδιά, την Ευρώπη (1998) και τον Ιωσήφ (2005). Αργότερα, ελαβα πτυχίο Αγγλικών επιπέδου C2 (Proficiency).

Το επάγγελμα του νοσηλευτή το εξασκώ μέχρι και σήμερα, στο Κρατικό Νοσοκομείο της Νίκαιας, στο οποίο εργάζομαι από το 2000, ενώ νωρίτερα, το 1993 – 1999, εργάστηκα ως Αποκλειστικός Νοσοκόμος στο Νοσοκομείο Παπανικολάου Θεσσαλονίκης. Στο Κρατικό Νοσοκομείο της Νίκαιας απασχολήθηκα στην Πανεπιστημιακή Χειρουργική (2000 – 2002), στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (2002 – 2004) και στην Αιμοδοσία (2004 – σήμερα), ενασχολήσεις που συνδύασα με συνεχείς επιμορφώσεις και σεμινάρια, κυρίως στον τομέα της Χειρουργικής και της Αιμοδοσίας.

Επίσημα η ενασχόληση μου με τα κοινά ξεκίνησε το 2016, όπου εκλέχτηκα στον Σύλλογο Εργαζομένων και διετέλεσα ταμίας του συλλόγου μέχρι το 2017, παραιτούμενος λόγω πολιτικών διαφωνιών. Στις εκλογές του συλλόγου το 2018 σχημάτισα ανεξάρτητη παράταξη, χωρίς κομματικές αγκυλώσεις και εξαρτήσεις, όπως πιστεύω πως πρέπει να είναι ο συνδικαλισμός, που σκοπό έχει την συνεισφορά στα κοινά. Διετέλεσα Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων για μια διετία (2020 – 2022), ενώ είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου από το 2016 μέχρι και σήμερα. Τον Δεκέμβριο του 2019 οι συνάδελφοι μου με επέλεξαν ως εκπρόσωπο τους στο συμβούλιο διοίκησης του νοσοκομείου, η θητεία του οποίου δεν ξεκίνησε ποτέ λόγω μη ορισμού του από το υπουργείο υγείας.

Το 2019, πέρασα με κατατακτήριες εξετάσεις στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας, στο οποίο και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου με Άριστα, το 2023. Στις εκλογές για το συμβούλιο διοίκησης του νοσοκομείου, τον Δεκέμβριο του 2022, έλαβα για μια ακόμη φορά την εμπιστοσύνη των συναδέλφων μου ως εκπρόσωπο του προσωπικού, πλην ιατρών, όπου και στις αρχές του 2023 συστάθηκε επιτέλους σε σώμα.

Η απόφαση μου να συμπορευτώ με τον Γιώργο Ιωακειμίδη και το ψηφοδέλτιο Αττικός Κύκλος, εντάσσεται στα πλαίσια της πρόθεσης μου για συνεχή προσφορά στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας των συμπολιτών μου, με μια ακομμάτιστη οπτική. Η πορεία του νυν δημάρχου Νίκαιας Ρέντη στην τοπική αυτοδιοίκηση παρέχει όλα τα εχέγγυα για μια Περιφερειακή Διοίκηση, που το κέντρο της θα είναι οι πολίτες και η καθημερινότητά τους και όχι η κομματική ταύτιση με την εκάστοτε κεντρική εξουσία.

Σας ζητώ να μου δώσετε την εμπιστοσύνη, με την ψήφο σας, ώστε όλοι μαζί να βελτιώσουμε την ζωή μας στην Αττική.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οδηγίες για την ηλεκτρονική κατάθεση αίτησης και δικαιολογητικών που αφορούν την επιστροφή κρατήσεων 1% ΤΠΔΥ

Εκκρεμείς προκηρύξεις - Θέσεις για Νοσοκομείο Νίκαιας και Νοσοκομείο Δυτικής Αττικής